Monday 20 February 2012

peristiwa hitam

yunkk , maaf aku terpkse bercerita pasal peristiwe mlm tu . aku xde niat nk aib kn kau or pape jelaa . aku just penad bila org tnye ape da jadi hubungan aku dengan kau . kalau dulu hubungan kita terlalu rapat , tapi kini semua berkecai dalam sekelip mata .

okayy , buat korg yang nak tahu ape dah jadi dengan hubungan aku n imal . aku akan cerita . ape yang aku ingat , aku dengan imal seminggu x topp . then ,bila imal topp dye terus call aku . dye cakap rindu kat aku dan dye dah dapat kerja kt parkson .aku turut bangga .dye tanya aku , boleh tak dye kerja ? aku cakap aku izinkan . aku just pesan kat dye jangan gatal-2 , aku sayang dye . aku tggu call dye xde .mcj dye xde time dye kje .okayy laa aku faham mybe dye busy .tapi xkn sampai satu mcj pun xley kan ? aku sabar je . then aku dapat tahu dye mula rapat gn mimie . aku x kisah ,aku fikir dowg kawan je . aku mintak passwor FB imal ,sebab dye da tukar password .aku pelik ttbe dye tak nak bagi password FB dye . bayang kan laa , da laa dye tukar password FB aku ikud sedap-2 dye je . aku sabar je ape dye buat .

aku balik dari JB , lgsung dye x mcj aku . aku tunggu je tapi hampeh . tunggu punye main tunggu habuk pun xde .ahad malam isnin ,mber aku buat reunion kt rumah MAAN . malam tu baru lah dye mcj aku call aku . dye tnya aku kat mane ? then aku jawab aku kt rumah mber ade reunion :) . dye tnye rumah siape , aku xjawab . kenape bila aku keluar dengan mber-2 aku baru dye sibuk nak amek tahu ?? then ttbe dye maki aku . dye cakap aku babi ,bodoh ,bangang . bayang kan laa dye sanggup datang rumah aku , dye cakap nk bunuh mama . pe perasaan korg ?? aku tahu kau sakit hati sgt bila kau datang rumah aku , aku xde kt rumah yunkk .tapi pna kau rase sakit nya hati aku cmne bila kau x cari aku ?? bila kau sibuk dengan perempuan lain , kau buang aku cm tu je kan sayangg ?? kau call aku banyak kali mlm tu , then aku takud nk angkt call kau . AQIL ,AZMIL , FADLI , ARIP .dowg yang angkat call kau .kau tahu x time tu aku dah menggigil gilaa bila kau cakap nk bunuh aku dengan mama . dowg yg angkt call kau pun dowg terkilan dga kau maki-2 aku . last sekali , dowg bengng . dowg suruh aku letak nfon atas meja then wat loudspeker . time tu ktaorg berkumpul . satu rumah dengar yunkk kau maki-2 aku .. lastly , dowg suruh kau datang rumah MAAN , sbb kau nk datang sangat . dowg tunggu kau kt depan rumah MAAN . dowg tak bagi aku keluar jumpe kau sebab takud kau buat pape kat aku .tapi sayangg , aku punye laa main gentle , aku sanggup keluar beranikan diri hadap muke kau .. kau sampai je ,kau terus tarik tangan aku then kau tolak pale aku . dowg tepis kau . dowg ckp kat kau jangan jadi lelaki dayus . ramai kan yunkk time tu saksi ape kau buat kat aku ni . aku menangis depan kau lepaz kau buat cm tu .then kau tumbuk meter moto abah smpai pecah . aku tenguk je .kau tahu x aku sayang kau ?? npe kau buat cm tuu ?? lepas kau balik , dowg semua cakap aku bodoh sebab aku tahan dengan perangai kau .kau tahu ape aku cakap kt dowg ?? aku cakap , kau baik sangat . aku cakap lagi , walauape pun terjadi .kau BF aku .aku xnk org lain kutuk kau .. dowg smpai dah penad cakap aku ni bodoh .aku kisah laa ape org nk cakap . lepas da settle semua tu , dowg hntar aku balik naik kereta . lebih kurang kul 1 pagi . aku sampai rumah je kau call aku .kau menangis-nangis mintak maaf . kau tnye aku sakit x kau tolak pale aku . aku just jawab , xpe bnde da jadi .. aku maafkan kau sayanggg ! 2 3 ary lepas tu hubungn kita elok je . but then lepaz aku balik jb . aku IM MIMIE . aku tnye dye , kau cople gn imal ke ?? dye cakap a'ah dye cople dengan kau minggu lepas .mkne nya time kita gaduh tu .aku terkilan .sumpah yunkkk ! aku menangis sampai housemate aku call kau .. kau tahu betapa sayang nya aku kt kau ..but then , aku tnye kau pe hubungan kau gn MIMIE .kau cakap xde pape .kau ckp dye buat cerita . fine , akhirnya MIMIE ngaku kat aku kau bukan laa BF dye .. lega hati aku .. tapi , tah cmne hubungan aku dengan kau terus renggang . kau buat hal kau aku buat hal aku sampai laa skg .. skg aku dapat tahu kau mula rapat dengan seseorang . sakit hati aku tenguk perempuan post kt wall kau berlove bagai ..aku sabar je yunkkk .. kita terhenti cm tu je .senang nya kau lupekan aku kan . aku terime je yunkk .sakit hati aku yunkk ..mcm-2 aku tahan org cakap pasal kau . aku tahan bila kau kong-2 aku macam-2 .ni ke kesudahan yang patot aku dapat ?? mlm peristiwe tu kau ckp dengan aku kau malu buat aku cm tu .aku pun malu .tapi demi kau , aku tahan . yunkk .pliss laa stop kutuk aku .. aku xblock kau pun . aku add kau , kau x nk approve . lepas tu kau nk salah kan aku ?? yunkk aku nk kau tahu aku masih sayangg kau yunkkkk .. SUMPAH yunkk ..aku penad sgtt menangis pasal hal ni .. hope kau faham .. aku xley terima orang lain yunkk selain kau ..

No comments:

Post a Comment