Thursday 16 February 2012

a.k.u. R.I.N.D.U k.a.u !!

SAYANGGGGGGGG!!! .................. aku rindu kau sgtt . walaupun kte xtahu pe status kita , aku still anggap kau mcm boyfriend aku ! hati aku susah la nk terbukak untuk orang lain yunkk . hati aku ni nak kt kau je .. aku x kisah pun orang ckp aku bodoh sebab time cople ,kau selalu kong-2 aku .. tapi , aku rase lagi bodoh kalau aku lepaz kan kau . sayangggg .. !! kenape kita jadi cmni ? drastik nya ,ttbe je kan yunkk ?? aku tahu kau sayang aku lagi kan ? kau xley lupe aku kan ? aku pun cm tu jugak .. selagi aku belum kahwin , belum dapat pengganti kau , memang aku xkan lupekan kau . kau tahu kan sygg aku rindu kau ?? kenapa kau x reti-2 nak call aku sygg ?? aku tahu kau marah aku sebab wall FB aku kan ? mber-2 laki aku post kt wall aku , aku tahu itu da ckup buat hati kau sakit .. ! tapi sayang , pna kau fikir , sakit nya lagi hati aku cmne bila kau comment gn perempuan lain , kau ckp dye WIFE kau .. WIFE num 1 FATYN ,WIFE num 2 HANA ..? kau tahu x hati aku sakitt ?? ade kau fikir x sayang ?? aku ni siape lak ? WIFE num bpe kau ?? aku yg cople gn kau ke dorg ?? tapi sayangg , aku malass nk marah kau . aku bahgia bila kau comment cm tu . aku nk marah pun x guna . at least sayangg ! aku ni comment gn mber-2 laki aku xde laa sampai aku ckp dowg HUSBAND aku .. kau ingat laa sayangg , hati siape akan lebih sakit .. syggg , kau bengang gn aku pun , jangan laa sampai UNFRIEND aku . aku sdeyy kau tahu x ?? kau fikir laa , ape motif kau buat semua tu .kau tahu kan aku sayang kau ??? sayang , dlu kau baik sangat , hati kau lembut mcm sutera , hati kau mulia , kata-kata kau molek , tingkah laku kau sopan ,perangai kau secantek budi kau :)) .aku rindu semua tu sayang ! kenapa kau berubah sekelip mata ?? kau dah x cm dlu sayang .. aku simpan lagi mcj kau .kau pna ckp kt aku KALAU AKU CLASH GN KAU ,KAU AKAN BERUBAH JADI LEBIH TERUK .. kau ingat x kau pernah ckp cm ni yunkk ?? kau puas ke kau berubah cmni ? aku yang sdeyy kau tahu sebab buat kau cmni . aku kecewa kau ley berubah . mane kau yang aku respect dlu ?? aku tahu manusia ley berubah tapi aku nak kau berubah jadi lebih baik . bukan jadi lebih teruk sayang !! kau ckp kau jadi tak terurus sebab aku tak jage kau kan ?? cmne aku nk jage kau , aku jauh sayang .. kalau leh , aku xnk kau pergi jauh dari aku ni ! . duluu kau x hisap rokok ,kau xbalik mlm-2 ,kau x layan perempuan .. semua sebab aku kan yunkk ?? tapi kenapa sekarang kau buat semua tu ? kau x fikir ke , 6 tahun aku jage kau elok je , ttbe kau berubah . sayangg ! aku nk sangat tenguk kau mcm dlu suatu hari nanti . AKU NAK KAU YANG DULU !! .kau fikir laa mase depan kau sayangg ! ni je yang aku mintak .. pliss laa yunkk , berubah !! .. aku sayang kau .. aku xnk kau jadi lebih teruk yunkk .. aku menangis tenguk perangai kau cmni
sygg .. syggg , kau dengar kan aku ckap ?? kau faham kn ape aku cakap . aku mintak maaf da buat kau jadi baik pada mula nya dan aku mintak maaf da buat perangai kau jadi teruk pada kesudah nya . aku xnk semua ni berlaku cmni . SAYANG , BERUBAH LAH DEMI MASA DEPAN KAU .. !




ni laa buah hati aku selame ni :))
hensem kan ? abg tuff !
dye la yg jage aku .
pahit manis , semua aku lalui dengan dye je ..
<3 love u <3

No comments:

Post a Comment