Tuesday, 21 February 2012

L.A.S.T :(

yunkk. aku mintak maaf kalau lepas ni aku x cerita pasal kau lagi .aku dah penad menangis sebab kau yunkk . sampai dah kering air mata aku . kau mesty tahu kan kalau aku menangis cmne ? kau mesty dapat rase kan yunkk kalau aku menangis kalau aku ada masalah .?sebab hati kau dah sebati dengan aku .ape kau buat mesty kau dapat rase .kuat betul cinta kita kan yunkk .yunkk , aku taknak sdeyy-2 lagi lepas ni , ckup laa sebulan lebih aku tangisi perpisahan kita . doakan aku bhgia yunk lepas ni :) . walaupun x mungkin sebahgia bila dengan kau .

yunkk , aku menangis ni yunkk .aku rindu kau .aku rindu saat kita bersama . kau x rindu aku ke yunkk ? kau ego kan yunk ? kau cari aku diam-2 .aku tahu tu yunk .kau buang laa eggo kau jauh-2 ! .yunk , mber kau ade tanya aku , mber kau suruh aku jujur . aku dah terlanjur dengan kau ke sebab kita terlalu rapat sampai aku susah lupekan kau .!! yunkk , aku lemah sangat .aku x kuat nak jawab . pernah ke aku tido dengan kau ? aku berani SUMPAH ,memang kita x pernah tidur same kan .cmne aku nk terlanjur dengan kau kalau aku x pernah tidur dengan kau ? org yang tanya cm tu kat aku , cm xde akal laa . yunk , ada yang ckp aku kne GUNA-2 kau , aku terkena BADI kau . yunk , ape mksud semua ni ?? tolong explain kat aku yunkk .mengarut kan yunkk ? aku xley lupekan kau satu sebab je !! sebab aku sayang kau . and kita terlalu rapat .e2 je . aku tahu kau x kan guna-2 kan aku .aku x percaya semua tu .bia laa org nak cakap nak fikir ape . yang penting aku percaya kau . yunk , aku rindu mama kau ,! aku rindu nak keluar dengan family kau . famliy kau dah tahu ke pasal kita ? mesty dowg sdeyy kan tenguk kita cmni . yunk , aku harap suatu ary nanti , sebelum aku pergi dari dunia ni .aku harap aku dapat jumpa kau . aku tahu kau pun nak jumpa aku kan . kau cakap aku CINTA PERTAMA kau .mesty kau susah nak lupekan aku .aku lagi susah yunkk ! aku dah nak balik JB sabtu malam . aku tahu kau tak kn jumpa aku dalam masa terdekat ni . aku dah nak final exam yunk . aku nak fokus kat stdy aku . tapi xley yunk ,aku asik ingat kau je . penad aku cmni yunk .bila semua ni nak berakhir .??

yunk ,kau tahu x mber kau mintak cople dengan aku . kau tahu x budak yang selama ni tunggu aku 3 tahun pun mintak cople dengan aku . kau tahu x ,budak poly ade yang mintak cople dengan aku . aku bukan nak berlagak . tapi ni semua betul yunkk . aku xley terima dowg , sebab hati aku betul-2 tertutup yunkk . aku tunggu je siape yang buleh ganty kan tempat kau , tapi xde siape yunk .semua x same macam kau .aku xsedia cinta orang lain kalau hati aku masih kat kau .baik aku diam je yunkk daripada aku sanggup sakit kan hati org yang akan ganti tempat kau . yunk , kenape aku jadi cmni yunkk ? kenape aku susah nak lupekan kau . aku tahu bukan senang nak lupekan kau .tapi yunk ,aku nk bhgia gak macam kau .tapi npe aku x ley .hati aku x terbukak yunk . ! aku SAYANGG KAU LAA YUNKK !

yunkk ,aku mintak maaf kat kau kalau sepanjang perkenalan kita , aku banyak sakit kan hati kau . aku banyak buat kau marah . banyak terkasar bhse dengan kau . yunk , aku suke cople dengan kau . kau setia , kau lgsung xlayan perempuan lain bila 24 jam kau berkepit dengan aku . thkz yunk bhgia kan aku .thkz da pna buat aku tersenyum dengan gelagat kau .aku xkn lupekan kau . yunk , bufday kita tahun ni mesty aku sunyi je . raya aku pun mesty tak best tanpa kau . kau bayang kan laa , 6 tahun bufday aku , 6 tahun puasa , 6 tahun raya .semua aku dengan kau je . aku RINDU kau yunkk .. kau faham tak yunkk ? air mata aku mengalir tak henti-2 bila aku tulis blog ni .mungkin airmata aku pun tahu ni yang terakhir aku tulis pasal kau yunk . yunkk , hati aku tak kuat nak hadapi semua ni sorg-2 . kau faham kn tu yunkk !

yunkk , sudah masa nya aku undur diri dari kehidupan kau demi kebahgiaan kau . walaupun hati aku pedih , perit , remuk sebab nak tahan semua ni . tapi aku harap aku masih ley terus kan kehidupan aku . semua orang bila tenguk aku ,cakap aku xde masalah yunk .aku masih mampu tersenyum ,tapi dalam senyuman aku tu ramai yang xtahu ape yang aku tanggung yunkk . kepedihan dan kesakitan yang teramat . yunkk , kalau kau sudi nak jumpa aku buat kali terakhir , aku terima yunk . sebab aku rindu kau sangat . okayy yunk , cukup setakat ni . aku harap kau bhgia dengan kehdupan kau . aku harap kau bhgia bila kau dah khwin ty .kau bhgia dengan isteri and anak-2 kau . thkz yunkk sudi terima aku sepanjang 6 tahun ni . jasa kau , budi bhse kau , aku xkn lupe yunk . salam sayang , salam rindu aku buat kau . sampai kan salam aku kat mama , abah ,kakak , abg fendy and abg fitri . aku rindu nak dokong anak buah kau TINA gn AFIK yunk .aku selalu cium dowg . jage dowg .kau tolong cium dowg bagi pihak aku yunkk ! buat kali terakhir je aku mintak .tunaikan permintaan aku k .  selamat tinggal. salam yunk :)





No comments:

Post a Comment