Wednesday 22 February 2012

(: yunkk . aku nak mintak izin kt kau ni .aku tahu kau bace blog aku kan ? tapi kau ego ! aku faham ,kau memang cm tu . tapi aku still sayang kau . yunk, aku nak mintak izin nak buang semua kenangan dengan kau . gambar-2 kau dalam nfon aku , dalam wallet aku . aku nak buang ! minyak wangi PLAYBOY kau , minyak rambut kau , 2 helai baju kau yang ade kat aku , seluar yang kau pernah bagi aku , bear yang kau bagi time bufday aku , surat-2 cinta kita dari form 1 sampai habis sekolah , diary kau ,nfon kau and HATI :)) . boleh aku buang ? aku buat semua ni sebab aku dah penad menangis yunkk .kau tahu aku sayang kau .kau tahu aku cari kau . kau tahu aku tunggu kau . tapi kau xnk hrgai kan yunkk .

minyak wangi ~ kau tahu x , aku kalau rindu kau . aku bau minyak wangi kau . kat JB , sebelum tydo . mesty aku sembur minyak wangi kau kat tangan aku , kat badan aku ..bgun-2 tydo je dah ade bau kau ! kau x percaya , kau tanya laa housemate aku. aku rindu kau bila jauh dengan kau . nasib baik ade minyak wangi kau , hilang sikit rindu aku . minyak wangi kau tu ,bau badan kau yunkk !! aku rindu . kau faham x ?? aku RINDU kau .. ?? mungkin dowg ckp aku terkena BADI kau sebab ni kud . bau bdn kau yg melekat kat aku , smpai susah sgtt nak lupekan kau . 

minyak rambut ~ kau igt x , kau pna tipu aku pasal minyak rmbut . kau ckp minyak rmbut kau tu dapat lembutkan rmbut . aku pun try laa pkai , lepas tu rmbut aku keras semacam . kau gelak-2 je kan !jahat kau yunkk !majal kan aku .. ! aku pun sengal ,pergi try minyak rmbut lelaki buat ape . haha .punye laa aku percaya kat kau yunk .minyak rmbut kau tu , bau rmbut kau tahu . setiap kali nk keluar dengan aku , mesty kau pakai bau tuu ! buat aku rindu kat kau je simpan barang-2 kau ..da laa aku selalu yang teman kau potong rmbut every month ! sanggup je aku tunggu kau potong rmbut lame-2 . kau da laa cerewet , nak pergi yang kedai satu tu je . kalau kedai tu x bkak , sanggup kau xnk potong rmbut kan .mengade kau ! kadang aku marah sebab kau terlalu memilih , tapi kau pujuk aku balik dengan kata-2 kau tu :) .pandai kau .

yunk , kau tolong pulang kan balik HATI aku boleh ?? aku merayu . hati yg kau ckp kau da kunci tu . lepaskan laa hati aku , bia aku pergi dengan tenang . kau jgn seksa hati aku yunk . sakit kau tahuu ???? yunk , aku try nk buang semua ni , tapi aku xyakin aku ley buang . susah ,  bukan sehari dua aku kenal kau . 6 tahun lebih aku kenal kau ! . hidup dengan kau . aku tahu aku x sanggup buang barang-2 kau ! arghhh ~ tension nya aku . kalau aku xsanggup nak buang , nanti aku pulang kan kat kau balik k . aku janji =,= . bye yunkk ..


No comments:

Post a Comment