Thursday 16 February 2012

c.i.n.t.a ??

hye guys .. ! story aku kali ni mungkin sdeyy skit .tp ni lah kenyataan nya . kalau busan , takya laa bace .HAHHA .. sbb ni real story pasal aku gn "si dye" .. korg percaya tak dengan CINTA SEJATI ?? CINTA SEHIDUP SEMATI ?? percaya ? okayy ,mungkin aku x percaya dengan semua ni . kenape ? sbb aku baru putuz cinta la . korg knl x MUHAMMAD NUR IQMALL B. OTHMAN ? dye laa buah hati aku selame ni . aku biase kan diri dye IMAL je k .. korg tahu x dye laa yg jage aku ,sayang aku ,rindu aku selame ni. dye umpame jantung kedua aku weyhh !dye la yg ajar aku erti kesetiaan, kejujuran,kasih sayang dan pengorbanan. aku ley mati rase nya lo xde dye .dlu dye selalu bimbing aku , but now . faham-2 jelaa .. aku cople gn dye da 6 tahun , then kteorg x declaire pape pun nk break . just kteorg tergntung . sdeyy kan ? bayangkan laa 6 tahun kteorg cople ,mcm mane rapat nya hubungan kiteorg ,macam mane kteorg share pahit manis bersama . SUMPAH weyhh ,kteorg terlalu rapat !!. memang da syg sgtt la ,tp cinta x kesampaian .ttbe putuz kt tgh jalan . aku smpai FOBIA nk terime org lain dlm hidup aku ni sebab hati aku masih kt dye . kalau korg yg baru cople setahun dua pun da frust sgtt , ni ape tah lagi aku .! memang susah nk terime takdir ni . tapi ape-2 yg berlaku ,sikit demi sikit .aku da dpt terime takdir ni walaupun dengan hati yg pedihh . kepada IMAL ,owg doakan awk bhgia n cepat-2 dpt jodoh yg lebih baik dr org ni . i always remember you n you always in my HEART <3 .




C.I.N.T.A KAMI :))

No comments:

Post a Comment